Ervaringen

Vertel over jouw ervaring(en)

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.

Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
190 berichten.
Tim schreef op 27 mei 2026 om 12:56
Wat een top rijschool!! Het was elke les gezellig en ik voelde me ontzettend op mijn gemak. Jan Willem is een ontzettend fijne en gezellige instructeur. Hartstikke bedankt Jan Willem!
alec karamehmedovic schreef op 13 mei 2026 om 11:30
Vandaag geslaagd dankzij Jan Willem Roza! 🎉 Echt een top rijschool. Altijd duidelijke uitleg, veel geduld en fijne lessen gehad. Jan Willem stelt je op je gemak en zorgt ervoor dat je met vertrouwen examen doet. Ik ben superblij met mijn rijbewijs en kan deze rijschool zeker aanraden aan iedereen die op een goede en fijne manier wil leren rijden. Bedankt voor alles! 🚗💨
Joy schreef op 12 mei 2026 om 17:51
Vandaag in één keer geslaagd! Wat ben ik blij dat ik voor Roza Autorijopleidingen heb gekozen! De meest geduldige rijinstructeur die ik ken, die ook echt kijkt naar jou als persoon. Vanaf de eerste rijles voelde ik me direct op mijn gemak in de auto. De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook altijd gezellig. Er werd goed gekeken naar wat ik lastig vond en daar werd rustig de tijd voor genomen. Daardoor kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen achter het stuur. Wat ik vooral fijn vond, was het geduld en de duidelijke uitleg tijdens de lessen. Fouten maken mocht en er werd altijd op een positieve manier geholpen om het beter te doen. Daardoor ging ik iedere les met een goed gevoel de auto in. Ook de sfeer tijdens het rijden was altijd relaxed en gezellig, waardoor ik echt uitkeek naar mijn rijlessen. Jan Willem, ik heb een fantastische tijd met je gehad! Bedankt voor alles!
Chiel schreef op 4 mei 2026 om 09:25
Het is toch echt ongelooflijk dat je een rijopleiding met zoveel plezier en genot kan halen! Ik heb genoten van mijn rijopleiding, als ik chagrijnig de auto in kwam had Jan-Willem altijd weer z’n maniertje om er een goede rijles van te maken. Als je mij nu zou vragen “Hey ken jij een goede rijdschool?”. Dan noem ik zonder twijfel Roza-Autorijopleidingen op!
Lizzy schreef op 28 april 2026 om 19:24
echt een top rijschool!!!!!
Sygrid schreef op 1 april 2026 om 08:04
Ik was bloednerveus de eerste keer dat ik in de auto stapte, maar al binnen de eerste les was al die angst en spanning omgezet in enthousiasme en vertrouwen. Bij Jan Willem in de auto voelde ik me gelijk op mijn gemak en daardoor kon ik me focussen op de taak aan hand, namelijk leren rijden. En wat een ervaring was dat; je leert zo veel in een korte tijd en dat lukt mij alleen met een geduldige, en af en toe grappige, leraar. En dat is Jan Willem zeker! Hij neemt de tijd voor de punten die je lastig vindt en houdt een goede sfeer in de auto, door een gezellig gesprek of een grapje tussendoor, zodat je bovenal ontspannen in de auto zit. Ik zou iedereen aanraden om bij Jan Willem de rijopleiding te doen, daar zul je echt geen spijt van krijgen 😉
Kenny A. schreef op 3 maart 2026 om 11:30
Ik raad deze rijschool aan en ik zou hem zo opnieuw kunnen kiezen (10/10). Zo erg dat ik mijn tijd ga missen om les van hem te krijgen. Als je hem niet kiest, dan zal dat een verlies voor jou zijn. Hij geeft verschrikkelijk goed uitleg en neemt ook de tijd voor je als leerling. Een gezellige man om mee te praten. Hij heeft altijd wel iets leuks te vertellen! Ook stelt hij jou gerust wanneer nodig en geloof mij dat ik die zeker nodig had 🙂 Bedankt voor de geweldige ervaringen en ik voel mij vereerd dat ik mijn tijd met deze man heb kunnen besteden.
Lucas van Eyk schreef op 10 februari 2026 om 11:07
Jan Willem is een ontzettend fijne en gezellige instructeur. Het was elke les hartstikke gezellig en ik voelde me ontzettend op mijn gemak. De lessen zijn altijd leerzaam en ik was erg goed voorbereid op het examen. Nogmaals bedankt Jan Willem!
Mats van Eerden schreef op 3 februari 2026 om 10:29
Perfecte lessen altijd geduldig en weet precies waar je nog behoefte aan hebt, nooit wat te klagen gehad. Bedankt Jan Willem!
Danill van Dijk schreef op 27 januari 2026 om 20:13
Afgelopen week als 3e achter elkaar in 2026 in een x geslaagd bij Jan Willem! Jan Willem is een super fijne instructeur die jou volledig op je gemak laat voelen tijdens de rijlessen. Vanwege mijn drukke agenda dacht ik op het begin van nou hoe moet dat nou… maar Jan Willem heeft daar perfect op ingespeeld en geacteerd! Een beetje water bij de wijn van beide kanten en zo een vlekkeloze rijopleiding achter de rug! Jan Willem nogmaals dank! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad in de auto bij jou!
Dominique schreef op 22 januari 2026 om 19:11
Vandaag in één keer geslaagd! De lessen van Jan Willem zijn heel fijn. Ik had zelf een angst ontwikkeld om überhaupt te gaan rijden of lessen te volgen. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik mij op mijn gemak voelde in de auto, waardoor ik nu met plezier en vertrouwen auto rijd. Jan Willem legt alles duidelijk uit en neemt daar de tijd voor. Hij kijkt goed naar wie je bent als persoon, en dat heeft mij veel vertrouwen gegeven. Daarnaast was het ook altijd gezellig in de auto. Jan Willem, bedankt!
Hidde schreef op 20 januari 2026 om 10:37
Ik ben vandaag geslaagd in 1x!!! Ik heb zeker geen spijt van de keuze om bij Jan Willem rijlessen te gaan volgen. Hij heeft superveel verstand van zijn vak en ziet bij alles wat er goed of fout gaat tijdens de lessen, dus waar nog even op gefocust moet worden en wat je al onder de knie hebt. Hij legt het precies uit op de manier hoe de examinatoren van het CBR het willen zien. Ook is Jan Willem gewoon een super chille gast die ook in is voor een grapje. Heel erg bedankt voor alles Jan Willem!!!!
Maerle schreef op 30 december 2025 om 13:17
De rijlessen van Jan Willem zijn goed! Hij zorgt ervoor dat jij je op je gemak voelt zodat je elke les optimaal kunt rijden. Hij behandeld steeds iets meer of nieuws in zijn lessen om je zo telkens uit te dagen om door te leren. Jan Willem leidt je naar je eind examen, maar ook naar de jaren die je zelf gaat rijden. Ik heb erg genoten van de lessen met Jan Willem!
Dani Porrenga schreef op 9 december 2025 om 21:09
De meest geduldige rij instructeur die ik ken, ik ben heel veel onzeker geweest tijdens de rijlessen maar Jan Willem heeft mij elke les geholpen om steeds meer in mijzelf te geloven. Heel erg bedankt! In 1 keer geslaagd🥳
Noah.knops schreef op 21 november 2025 om 09:51
Echt niet normaal hoe goed deze rijschool is. Ik heb zoveel geleerd. Ik ben gewoon in 24 lessen geslaagd, en dat allemaal dankzij de beste tips en complimenten waardoor je echt zelfverzekerd raakt en niet bang hoeft te zijn op de weg.
Björn Schmitz schreef op 14 november 2025 om 09:48
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een fantastische tijd met Jan Willem heb gehad, het was altijd gezellig en hij legde alles hartstikke duidelijk uit. Een betere rijinstructeur had ik niet kunnen wensen, Jan Willem bedankt!
Danique schreef op 23 oktober 2025 om 13:59
Enorm bedankt lieve Jan Willem voor de fijne lessen. Ik had nooit gedacht dat ik met zoveel plezier naar mijn rijlessen ging uitkijken door de angst die ik had. Dat zelfvertrouwen heb je me gegeven. Bedankt voor alle flexibiliteit en gezellige kletsuurtjes in de auto 😉 !
Vera De Vries schreef op 15 oktober 2025 om 10:05
Vanochtend heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald! Bij “Roza “ heb ik een fijne rijopleiding gehad en ben met veel zelfvertouwen mijn examen ingegaan. Dit komt natuurlijk ook door Jan Willem, heel erg bedankt!
Finn schreef op 15 september 2025 om 09:15
Ja ja ik heb mijn rijbewijs gewoon in 1 keer gehaald met dank aan Jan Willem. Wat een heerlijke lessen hebben wij samen gehad. Dankjewel ben super blij!!!
Julia schreef op 12 september 2025 om 12:42
Elke keer keek ik er weer naar uit als hij bijna voor de deur stond. Een fijne, gezellige en veilige sfeer. Hij zorgt altijd dat je je op je gemak voelt en is niet vies van een gezellig praatje. Het zijn erg leerzame lessen en het is eenvoudig te begrijpen. Het is geen probleem als iets moeilijk is, juist een uitdaging die je samen gaat oefenen. Ik zou 100% aanraden om hier je rijlessen te doen!! Ik ben gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs en kijk terug op een goede tijd in de auto met Jan Willem. Stiekem ga ik de gezellige en leerzame ritten erg missen👀